283

antingen går jag och lägger mig i sängen och slår på en film, annars tar jag ett långt varmt bad och läser en bok. eller så går jag ut och går, rensar tankarna och lyssnar på underbar musik . blir alltså ingen träning ikväll, vilar låret så det blir helt hundra.
skola idag, fick 20 spanskaglosor vi aldrig hört om eller pratat om förut, 15 engelska meningar hade vi redan. och svenskan har jag lämnat in. hm. äh, det blir bra det här.
och jag fattar inte. jag kan verkligen inte vara elak mot nån, råkade vara det 2 gånger idag. kände mig asdum. haha herregud. vafan? vad är problemet med mig ? visst. man ska ju inte vara dum, man ska ju vara snäll sådär. men det där är extremt ? haha. ja. det är väl sån jag är ändå och får leva med det.
och sen är det lite väl konstigt, freja var bara borta eftermiddan . och jag saknade henne som en tok, var som att något fattades. he-he. något är fel med mig. men ja.
nu ska jag, lägga mig i badet. plugga engelskan och läsa en bok. jag bestämde mig till slut. ja.
vi hörs. puss.


fiaaa, och så var freja var ute i farten med min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0