97

Jag vill känna din kropp emot min, höra pulsen slå. Din mum tätt emot min, hjärtat snabbar på trallalalala, dunkar det ut i mina högtalare nu. Längtar nå otroligt mycket till sommaren, man kan bara vara ute hela dagen med kompisar, sen på kvällen grilla på stranden, bada, sova i tält med mysiga männsikor och ha übermysigt. Och det blir inte bättre av att jag och Julia sitter och prata om allt man kan göra då heller.. Åh ge mig sommar nu! Fast det är inte långt kvar =D
24 skoldagar kvar nu också om man räknar med skolavslutningsdagen. Tiden går så jävla fort. Hihi.

Idag var det skola iallafall, sen gick jag Line Moa och Emelie och dom köpte munkar och jag köpte älskade twister, gillar inte munkar sådär jäääätte mycket. Men sen gick jag och Line hem till henne och kollade lite på Avatar, men sen tröttnade vi och gick ut och pumpa däcken på tandemcykeln och cyklade en stund. Sen har jag bara kommit hem och gjort inget alls.
Det var nån jävel som hade kletat tuggummi under en bänk idag också, och så otur jag har så hade jag suttit med byxorna där så dom är full med tuggummi nu. Vart bajsarg då . Hehe, men det går bort så det gör inte så mycket. Men nu märkte jag att det här blev ett jävligt långt inlägg och att jag måste göra spanskan.
pusshej snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0