96

Har inte hunnit blogga någonting idag. Inte förns nu då.
Det var ju skola idag och det var väl roligt. Blir så att när jag sitter med Emelie så kan man inte vara tyst en sekund så mun har gått i ett idag. Tog sprutan också för allt det där konstiga som jag inte vet vad det heter. Gick väl finfint.
Sen så hämtade mamma mig direkt efter skolan och vi for till birsta. Hittade ett par jeans/jeansleggings, vet inte riktigt vad det är, ett linne och nån bh också. Välbehövligt. Sen så kom jag hem och åt och började byta om direkt, sen kom Johanna och vi for iväg till matchen. Gick ganska bra och det blev 1-1, lite surt ändå. Fick spela libro och har gjort nånting med foten så det gör ont som faaaan. Men jag hoppas det går över till imorgon. Men sen jag kom hem har jag bara gjort so. Så den kan jag nu helt perfekt... tror jag. Visar väl sig imorgon. Men nu är det väl dags för mig att gå till bädden. Vi hörs imorgon.
GODNATTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0