94

Var skola idag. Gick rätt så fort. Vart klar med mina shorts på slöjden också, asfina. Hehe, inte. Men sen gick jag Emelie och Freja och köpte glass på dannes. Asmumsigt, hihi. Sen gick jag och Freja ut och satt oss på bryggan. Mysigt ♥ Kom sen på att jag hade glömt mina läxor på skolan så vi gick dit, typ sen satt vi oss och plugga på bibblooo? pluggisar jag vet. Men sen så har jag bara varit hemma efter det. Står över träningen och blir riktigt bra tills imorgon då det är match istället. Hade tänkt att baka så jag har nån att äta på när jag ska se på film, men då hade vi inte kakao eller smör. sur jag blev då :( men får ta nån av Mollys bullar som jag fick apont i magen av. Fråga mig inte varför. Men iallafall så ska jag kolla på lite movie nu. Har blivit helt beroende av det ? :o
NEJMEN JUSTE. kom på att jag har en hel oth box nere, så jag ska kolla på den. HIHI
skriver kanske mer sen, pusshej.


lovelovelovelovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0