92

Varning för långt inlägg.

TJABBA

Vaknade 11 idag. Eller kvar över tror jag den rättare var. Vaknade imorse klockan 6 för att jag var såhääääär täpt i näsan. Sen så tog lite nässpray. Drömde en konstig dröm också. Vi var asmånga som låg i en grässlänt på Thule tror jag det var och sov. Haha, sen kommer jag inte ihåg nå mer. Men idag så ville jag åka på birsta. Men igen kunde, så jag vart hemma istället. Sen ska iallafall jag och Malin gå bort och kolla lite på träningen. Ska inte vara med för jag har ont i halsen, tror Malin har det också. Sen ikväll ska jag ju inte vara med på löptestet. Ska vara där ändå tänkte jag.

Hade förresten askul igårkväll. Kan berätta lite mer om den.
Jag och Julia cyklade ju till Malin där dom gömde sig för oss, men det gick inte så bra. Sen satt vi upp Malins studsmatta och hoppade lite. Sen så gav jag Malin lite småstötar och sen var catfighten igång, ovanligt. Och Emma gjorde vår kväll helt och hållet då. ;)  Hehe, men sen vart vi sugen på glass så vi cyklade ner till Statoil. Sen satt vi där och åt, Issa kom och gjorde oss lite sällskap också. Där satt vi och skratta åt ingenting en stund, det gick förbi några killar också . Och då började vi skratta ännu mer. Tror vi var lite trötta. Sen så cyklade vi runt, runt där på vägen. Malin och Emma på sina kickboards. Sen så tänkte vi sätta oss i ett litet postlådehus (använder Julias ord där) . Men då vart vi sugen på godis så vi cyklade tillbaka till Statoil och jag köpte Cola ♥♥♥♥♥♥♥ love till den. Sen gick vi äntligen och satt oss där. Hehe, det var lite trångt för det var massa mjölktunnor framför. Men vi fick plats. Satt där en stund och mumsa på klubbor. Sen när jag hade tagit min första klunk av colan, så säger Malin :
Är du neger?
Vetu hur jävla fult det lät? ( inge illa menat ) Och herregud, jag hade kvar colan i munnen och gjorde allt för att inte försöka skratta. Men Malin den där jäveln. Jag kunde inte låta bli. Så allting spruta ut. Fräscht jag vet. Tack och lov inte på dom. Satt och skratthosta i flera minuter och lät som om jag hade svalt en kråka. Men vi satt där en stund och sen kom Sebbe tror jag han hette, Issa och Alex och gjorde oss lite sällskap. Sen så började vi frysa så då cyklade vi hem. Jag och Malin skulle dela på en cykel. Det gick verkligen bra. Inte. Men sen lessnade jag och satt mig på styret. FÖR FÖRSTA GÅNGEN. Jag vet jag är bäst. Men jag kom hem och satt mig vid datorn och gjorde läxan.
Men nu säger Malin att hon snart kommer, kanske bäst för mig att klä på mig lite kläder och borsta tänderna.
Hörs sen ikväll.
Puss
du som orkat läst hit är bäst!


a jag bjuppar på den här. hehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa du har lite cola kvar på läppen ser jag äckel :O

2010-05-05 @ 16:17:55
URL: http://moolliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0