150

Med lite rabarberpaj i magen så sitter jag nu och kollar på tv med mami och papi. :')
Dagen har varit überkul, som de andra dagarna i helgen. Vaknade ungefär kvart över 10, fast låg kvar i sängen till halv 12. Asskönt! Somnade klockan 1 igår, men datorn tvn och kläderna på med mobilen i handen. Vaknade 4 igen och gick och borsta tänderna. Hihi.
Men sen så åkte jag och johanna till julia och sen bort på thule. Där alla pojkar var. Kollade på p97's match. Tror inte det gick så bra, men. Sen så åkte alla hem till Alle och var där. Sen så åkte flickorna hem vid 5. Så jag kom hem bytte om, tröck i mig tre kakor, två glas vatten och en banan redo för att träna. Det gick väl sisådär. Nu är jag helt sluuut efter helgen, har blivit jävligt mycket cyklandes så jag ska läsa lite bloggar. pushej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0