147

Ligger i min sköna säng och kollar på nån film på 4an. Kom hem för 45 minuter sen ungefär.
Men idag vaknade jag iallafall 10.20, så jag gick upp och fika och duschade lite. Sen så kom johanna runt 11 kanske. Då satt jag typ i handduk, haha. Men sen när jag hade gjort mig klar och sådär så åkte vi bort på thule, för pojkarna hade match. Sen så efter den var jag och johanna kvar och spelade lite, sen så kom alle och calle så vi följde med dom och mötte joel. Sen typ åkte vi på ica och sen bort till alle. Sen efter ett tag kom julia och sen så kom nån jocke också. Så vi var typ där och gjorde lite allt möjligt. hihi. Men sen så skulle jag hem och äta. Sen så var jag hemma i typ en halvtimme och sen åkte jag till Julia. Så efter ett tag där åkte vi bort till thule där pojksen också var. Vi satt väl mest i dom där båsen och myste littan. Sen efter ett tag kom johanna också. Har varit en riktigt kul dag :)
Men nu ska jag kolla vidare på filmen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0