142

Eftersom jag har så tråkigt passar jag på att berätta om vad jag och Freja gjorde i måndags.
Jag cyklade till henne sen cyklade vi bort till Rännö till hennes låtsas farmor och hämtade en ring lika stort som ett traktor däck. Sen så ville vi typ sitta på det ute i vattnet så vi rullar ner det till sjön. Så vi sitter där en stund och sen hoppar jag iland för att jag känner att jag kommer ramla ner vilken sekund som helst. Så sen sitter Freja där och flyter en liten stund till. Sen åker hon mot bryggan och stöter i och så ramlar hon ner i sjön. HAHA, klantis . ♥ nä, det kanske var mitt fel också, men jaja. hehehehe. men hon typ hoppar upp och skriker och har världens konstigaste ansiktsuttryck. Sen så ser man liksom hur ringen åker längre och längre bort. HAHA, och vi får inte tag på den heller för båda står uppe på bryggan. HEHE, jag får typ panik och typ skriker åt Freja. haha, sen börjar vi skylla på varandra och ringer frejas låtsasfarmor så hon får komma ner och hämta Freja med fyrhjulingen. Sen så kommer hon tillbaka och vi får ta båten ut och hämta ringen som är nästan på andra sidan. haha, det var lite kuligt. Var lite mysigt att åka båt också. HEHE. men det gick bra. Sen så for vi hemåt och sen åkte jag hem :)
Haha, roligaste jag har varit med om på länge!

ni kan få nån bild sen nån gång, för just nu är det helt knajs med mitt internet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0