140

nu vill jag ha heeeeeelg. inte långt kvar, imorgon sen så. Måste vara med Julia, thihi. prata skit och skratta, och ligga ute på hennes studsmatta. müsigt.
skola idag ju, sen så åkte jag hem och har suttit vid datorn typ hela tiden. Ska väl snart äta sen så ska jag plugga lite på so läxan, och sen ska jag träna i det här fina vädret. Men det är då man typ ramlar och bollen gliiiiider. love it.
Vi mötte ju killarna igår, och som de flesta vet så förlorade ju vi med ganska så mycket. närmare 8-1 tror jag det blev. Var inte ens speciellt kul att spela mot dom. Men vad gör man inte för att få spela lite fotboll?
Men nu ska jag äta , kanske skriver ikväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0