139

Kom hem för en liten stund sen. Dagen gick jävligt snabbt. Sen så fick vi sluta halv 2 istället.
Bloggade inget igår, hade inte ens bloggen på tankarna. Men det var ju skola som vanligt, sen så var jag med Line en stund innan jag skulle cykla iväg på träningen. Som jag tyckte gick ovanligt bra. Sen så satt jag med so:n och sen gick jag typ och la mig. Hann med lite datorn också, men jaja.
Sen ikväll har vi match mot p95/96. Jag och Malin skulle åka lite tidigare för att spela lite innan. Sen så kanske jag slänger in ett inlägg ikväll också. Får se om jag orkar :)
Nu ska jag göra lite läxa och läsa en bok jag lånade igår, första gången jag lånar en bok hem på typ aslänge. hehe
men puss!


haha flåt. blev fel bild, men jag orkar inte byta. ni får stå ut med den här! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0