137

nån som vill hitta på nåt rüligt kanske? :)

dagen har varit helt okej, mycket skratt. Haha, älskar när jag och Olivia gick på biblo och det blev lite knas. Sen på slöjden, haha. jaja. Vi hade visst engelskaläxa tills idag också, hade inte tränat heller. Men jag hoppas det gick bra. HEHE. Aja, sen hade jag glömt lämnat in en också. Askalas, märks att jag är lite trött på skola och att hålla reda på allt. Give me summmmmmmer! Men ikväll så har jag ingen träning eller nånting så om jag inte hittar nån att vara med så kanske jag ger mig ut och springer. Skulle vara väldigt skönt. Annars så är jag bara hemma och sitter vid datorn eller nåt. hehe.
men nu serni ska jag ta och äta nåt, magen kurrar! ovanligt.
men pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0