136

den här
den här
den här
den här
den här
den här
och den här
spelas jävligt ofta på min spotify kan jag ju säga

träningen gick väl bra. lite roligt var det att jag otti och emma hade precis likadana kläder, och skor. hehe, vart bara tvungen att påpeka det. mötte 95orna i slutet, fick spela forward. Lite ovant var det allt, men ganska så roligt ändå.
nu har vi träning tisdag, onsdag, torsdag. loveee.
har sovmorgon imorgon så vi börjar 8.55 har jag hört. sen så ska jag till tandläkaren igen för att fixa min tandställningsgrej. så där lär jag väl bli en stund. Sen har jag slöjd och det brukar ju gå ganska så fort, för jävligt många skratt får jag då ;)
men nu hörni ska jag ta en titt på engelska, so och matteläxan.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0