134

Vart inte så mycket tvtittande. Satt mig med datorn i knät framför tvn och chattade istället. Ovanligt, nej.
Tror inte du fattar hur mycket jag längtar till Gothia nu. I slutet på juli är den, ett jävla tag till. Blir alldeles till mig av att tänka på det. Världens största cup, fri inträde till Liseberg. Det värsta är ju att jag inte kan åka karuseller som snurrar. Men låt mig må fan sen efter då. Jag ska åka. Sen invigningen, kan ju inte bli mer än awesomeee. Sen att spela fotboll är ju det bästa som finns av allt på hela jorden. lovelovelove. Måste köpa en kamera. Kan ju inte ta med mig systemisen dit heller. Det är bara det att jag aldrig kommer ha råd med en.. Hehe. Har bara 60 spänn att leva på månaden ut. Hoppas det funkar, sen så har jag redan fått halva min månadspeng för juni. EHEHE.
Men nu hörni ska jag ta ett bad och tvätta håret jävligt rent och sen smörja in mig med världens bästa bodybutter.
love.



Tänker från och med nu, sluta tänka så jävla mycket. Bara köra på, släppa ratten. Låta det gå åt helvete och skratta åt det sen. Våga ta dom första stegen, inte skämmas. Inte ta nå skitsnack, Vara ärlig och helt enkelt leva livet full ut. Kommer jag lyckas? Klart som fan att jag kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0