133

Har varit väldans fint väder så jag har varit ute precis hela dagen fram till klockan 6.
Vaknade klockan kvart över 11 för lite sms. Gjorde mig klar, stack till Julia hoppade studsmatta och pratade lite. Sen typ runt halv 1, 1 kanske så gick vi bort på Thule så då vare jag emma julia och alle som spela littan granna. Sen klockan 6 åkte jag hem igen. HEHE. heldag på thule, me like.
Sen så har jag och min kära farmor gjort tacos. Vart hur god som helst! Städat mitt rum och nu är klockan 8. Tänkte kolla på tv, för en gångs skull. Om det är nåt bra på den ens? Har ingen aning.
Imorgon ska jag iallafall vara med Emma, vi kanske åker bort på Thule också. Får se. :)
Men nu ska jag slå min Kära moder en pling och sen bänka mig framför tvn med inge godis.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0