129

Blir till att skriva jävligt snabbt om dagen. Vill gå och lägga mig nuuuu!
Men det var ju iallafall skola- långdag. Sen efter det var jag med Emelie, vi var typ mest ute och cykla. Sen fotade vi lite också. Jag hann ramla med cykeln också. Haha, kom mot Emelie och så bromsar jag medans jag svänger så typ hjulet åker in under själva ramen och jag landar på mina händer sen ner på magen med kinden på asfalten. Jag bah till Emelie: Jag sitter fast! Kom och hjälpt mig!
Och som Emelie skrattade. Var lite elakt där tyckte jag. Sen så var hela min tröja, kofta och leggings + halva ansiktet täck av grus och damm. Det var lite roligt, klumpig.com eller vad säger ni ? Men sen så kan jag ju skylla på att det var halt av regnet också. Hehehhehe. Fick littan ont i axeln och knät, sen så fick jag ett sår på handen ;( tyck synd om mig . HEHE
men sen åkte jag hem och for på träning. Kom hem och gjorde lite situps och sånt där. Sen så gjorde jag praoläxan och är precis klar med den.
Fick lite utbrott igår också för att:
Det hade blivit nån fel sak på conversen så jag vet inte när dom kommer
MIN TANDLÄKARE HADE GJORT SÖNDER MIN TANDSTÄLLNING, var jävligt nära på att slå ett hål i väggen där. Kan fan inte sova utan den, är som min nalle ju.
Jag fick ont i magen, trodde jag skulle få tillbaka mitt illamående jag hade på dagen. Men det gick över till idag som tur var.
Sen kom jag också på att jag hade engelska läxa tills idag.

Men jag somnade iallafall och allt gick bra och fint på dagen, mådde prima.
Men nej sjutton gubbar, det här blev ganska långt ändå.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0