124

Hej. Sprang precis in i väggen. Hejdå


Hehe nej, men skola idaråååå . Gick väl bra, måde lite konstigt bara... vet inte riktigt vad det var . Men sen gick jag och fick en alvedon av skolsyster och då efter en stund mådde jag prima ballerina igen. Sen så sluta vi och jag och Malin cükla hem . Jag på styret och hon på sadeln. Gick bra, förutom att bilarna trodde Malin var full där hon svängde på vägen. Ner i diket- mot bilen- tvärsväng- lite slalom- ner i diket, du fattar ? Men sen kom jag hem och så kommer Molly mot mig med sina benskydd i näven, och jag vill inte lukta på dom eller så jag vänder mig om och springer... rakt in i väggen. Tror jag kommer få en bula där.. men då blir jag ju lite sötare :') HEHE, glömde säg att jag har ett sår på tummen också, sen jag sprang och hedde in nyckeln där, det blev ganska så djupt. har varit lite klumpig idag :((

men nu ska jag faktiskt göra lite no, sen så har jag match. KOM DIT KLOCKAN 7777 :D bra hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0