120

Inget bloggande idag för att:
jag vaknade klockan 11, klev upp gjorde mig klar och stack sedan till Julia. Väl där så cyklade vi omkring lite, sen kom vi på att vi skulle ha picknik. Så vi gjorde sallad och tog med oss melon och satt oss vid tjärn och åt och pratade lite. Sen for vi tillbaka och hoppade studsmatta med hennes småsötasyskon . Sen så var det dags för mig att fara hem och byta om och sen sticka på träningen. Träningen gick åt helvete. så, nu pratar vi inte mer om det, hehe. Men sen for jag hem och käka och duscha. Sen stack jag till Julia sen for vi bort till thule och spela lite fotboll med Alle och Joel. Fast det regna lite så vi satt väl mest och prata . Men sen kom jag hem så nu sitter jag här och ja. Ska väl ta och sova, fast har hela sängen full med kläder så jag ska väl ta bort det först. Men sen så. Men vi hörs littan imorgon.
godnatttt.t.t.t.t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0