119

förjävla dåligt bloggande idag. Men jag har faktiskt inte orkat suttit inne vid datorn idag när det har varit så fint väder. Vaknade tio sen for jag på match. Vi förlora med 2-0, vi kunde lika gärna ha vunnit tycker jag. Men aja. Sen så for jag hem och jag och Molly lagade mat. Det blev okokta makaroner och bränd korv. HAHA, det var lite skojsigt att vi är duktig på att laga mat. Men iallafall, sen cyklade jag iväg till Julia. Vi har mest varit ute och vandrat. Vi är ju små vandrande pinnar. Men sen la vi oss på hennes studsmatta med filtar och kuddar och käkade popcorn. Det var lite müsigt. Sen for jag hem och satter mig vid datorn. Imorgon ska jag vara med skrotmajan igen. Ska bli skojsigt.
Men nu ska jag inte skriva någe mer.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0