109

Idag var ju jag och Freja hos en frisör, var väl roligt även om vi inte gjorde nåt speciellt. Hehe vi skulle äta mat på kina, så då fråga vi hur mkt en kycklinggrej kosta, dom bah 60 spänn. a så då tänkte vi att vi kunde äta där, så då satt vi oss typ och fick sån där meny, och då kosta det 100 spänn. Haha, idiotas? Men vi bah, vi måste hämta ut pengar vi kommer snart. för liksom orka betala det när man kan få typ 1000 hamburgare istället? HEHE. så då sa vi åt dom att spara borden åt oss för vi vart lite sur, (6) aja, vi åt iallafall på donken. var väl helt okej.
Nu ska jag iallafall byta om för 5 ska jag åka på träning, innebandy. har egentligen ingen ork, men det var ett tag sen jag träna det nu. Har blivit ganska så mycket fotboll på sistonde, men det är ju underbarrrrt.
Men sen är vi ledig till tisdag, 7kt skönt!
Men ska kila, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0