108

Så, nu är jag tillbaka. Matchen vart 0-0, lite surt men vi skulle ha vunnit! Var på deras planhalva 75 av 80 minuter. Fick spela libro och dom sista 3-4 minutrarna fick jag gå upp på forward. Gilla inte libro nåt speciellt, men jaja.
Idag var vi ju som sagt på prao. Kom dit och åkte ner till hamnen på en gång där han vi var med skulle fota nån gubbe, då stog jag och Freja och lyssna och fota lite. Sen fika vi, hehe. Sen gick jag och Freja ner på stan och fota varandra lite. Sen gick vi tillbaka och lämna våra kameror och gick och åt på subway, mummaaaa. Sen gick vi tillbaka och for bort till Lucksta på ett dagis där och där var även dagbladet och tv4. Var kul att fota på alla småbarn, och Olivia och Julia som var där borta också. Det var lite roligt, så vi prata med dom och sådär. Sen åkte vi tillbaka och han lärde oss lite i photoshop så jag och Freja satt där och lekte lite och hade lite skoj. Sen så slutade vi. Det var asroligt och jag har massvis med bilder att visa men har inte lagt in dom på datorn än. Så ni får se dom nån annan dag. pusshej.


tack freja vad söt du gjorde mig med en väldans liten näsa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0