106

Fick sån lust att bara skriva. Brukar få så, det bara skriker skrivskrivskriv i min skalle. Men nu eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om kan jag skriva om skoldagen. Alla lektioner från början till slut. Vi började med spanska, där vi har Bengt. Vi körde bingo hela lektionen, där jag och Olivia mest satt och skratta åt våra egna låtar vi gjorde, lurade varandra om siffror och hade allmänt roligt. Sen så var den slut kvart i 9 då vi gick upp med alla saker till skåpen och sen sprang vi bort till musiken. Men jag och Freja satt oss ute och lyssnar på Elov & Beny tills vi började, jag vet att vi är cool ni behöver inte säga det. Men iallafall på musiken skulle vi kunna spela tre ackord utan stopp på gitarren? HAHA, hur svårt ? vart klar efter tre minuter sen sprang jag och Freja mest runt och fjanta oss, HEHE, vi är lite som två ekorrar. Men när det nästan var slut så fick jag och Freja spader och tjata på att vi skulle få sluta, men icke sa nicke. Fick sitta och vänta till alla töntar blev tyst. HEIHEIHEIEHIE nej, jag ska vara snäll. Ni är jätte cool. Men vi slutade iallafall typ kvart i 10. Då gick jag Olivia och Sofie upp och satt oss i trappan. Sen hade vi engelskan, där vi gick igenom praoläxan och engelskaläxan. Gick väl bra, förutom att jag fick lite dampattacker där också. Och vi sjöng för Robin B som fyllde år också. GRATTIS! Sen hade vi lunch, chicken nuggets. Eller chicken mcnuggets som jag kallar det. Åt 7 styckna, kalla mig tjockis. Jag dör inte av det, hehe. Men det var gott ju.. Men sen så gick vi ner till gungorna där dom kör smurf. Men jag tycker inte det är roligt och får så jävla ont i fötterna så efter ett tag så vart jag lite uttråkad och hittade Julia och Hanna. Satt mig och pratade med dom och sen följde jag med Olivia och Sofie upp där jag hade blågurksfight med Martin. Men bäst som jag är så vart jag inte ett dugg blå på näsan min. Hade varit lite pinsamt om jag kommit så imorgon, hehehe. Men sen hade vi so. Kollade på en film och snopphannar som jag råka säga. HEHE, snapphanar heter det ju. Men det var lite äckligt för dom döda varanda och sånt så då satt jag och blundade. HEHE inte riktigt va? Nej men jag kollade lite och sen så slutade vi typ. Sen hade vi rast igen. Då gick jag och Freja runt lite granna och fastna ute på bänken. Men sen började slöjden så då sprang jag upp och fick då börja på ett armband. Fick göra med 12 trådar men sen tyckte hon jag var dålig på det så hon tog bort 6 av dom :( Hehe, men det gjorde inte mig nånting. Och då vart Anton sur för att jag inte skulle ge honom det. HEHE, men hallå? Skoja, men jag gick iallafall ut och satt mig orkade inte vara kvar där inne. På släptåg kom Anton & Dennis. Haha, då blir det inte mycket gjort. Höll på att kasta några sånna där tovbollar och skit, men det var lite skojsigt. Sen så slutade vi och där var min dag.

fyfan vad snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0