105

Tjatja bloggen.
Hehe. Men ja. Har inte bloggat idag för att efter skolan så var jag med Line Moa och Freja. Kan säga att jag vek mig av skratt några gånger där. Mest när vi ringde, men när vi gjorde noläxan så vart det lite där med. Var ett bra tag sen jag var med dom allihopa på en och samma gång. Skoj vare! Men sen vid halv 4 cyklade jag hem och bytte om, for på träning. Ashärligt att vara på gräs! Gick väl bra, första gången jag tränar sen tisdags så ja..  Sen så nu har jag ätit och läst alla bloggar och kollat på bilddagboken på typ tusen år.
Längtar asmycket till imorgon. Ska bli så jävla kul att följa med en fotograf hela dagen, och med Freja så blir det ju bäst! :D Dom kommer väl där runt åtta nån gång så imorgon ska jag vara pigg som en mört ? haha heter det så? aja. sen så vet jag inte hur länge vi är där, men sen på kvällen har jag match iallafall. Sen kanske jag sover hos Freja så sen på onsdag är jag redan hos henne. jag vill iallafallllll.  Men nu ska jag göra lite läxor sen så vill jag kolla på tv. Som jag aldrig gör faktiskt. Men datorn är ju mitt liv. JUSTE, fick 29/30 på soläxan också. Blev lite glad då. hehe :D
Men pusshej vi hörs imorgon


hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0