104

hannaärdåligpåattbloggapådagarna. Men idag har jag faktiskt inte hunnit, och när jag väl hade tid då fuckade sig internet.
Men jag vaknade iallafall kvart i 10, och låg kvar i sängen till halv 11. Gick upp och och gick runt i huset och var ett yrväder. Gick och la mig igen, sen klev jag upp 11 kanske? Men då åt jag frukost och duschade. Klädde på mig och fixade mig, sen for vi till kyrkan. Vet inte vad det är men jag hatar att vara i kyrkan. Men vi var där för att Mollypolly konfimerade sig. Sen så var det klart så åkte vi hem hela tjocka släkten och åt och sånt. Sen efter att vi ätit tårta och Molly öppnat sina presenter stack jag till Johanna. Där Oscar och Filip också var. Så vi spelade lite pingis, och det var inte jag som åkte ut först. Haha, men iaf sen så hoppade vi lite studsmatta och pratade. Sen då åkte dom hem och jag och Johanna gick ner till vattnet och satt oss där och pratade lite mer. Sen gick vi in till henne och pratade mer, det har blivit mycket pratande och skrattande idag. Aja, sen fick dom gäster och jag cyklade hem. Kände att jag var hungrig och tog lite tårta som var kvar. Haha, fast sen tog jag lite mat också. Heller fet än hungrig. Right ? Men snart ska jag göra lite läxor och sen sova tror jag.
Och sen imorgon går vi i skolan och sen tisdag + onsdag är det prao. Sen är vi ledig torsdag och fredag. Askalas vecka hurruduru. Men nu ska jag gå och kolla på tv.
pussis


och den här sötfian ska jag hinnar vara med också nu till veckan!

Kommentarer
Postat av: sötfisen

ja fyfan , snyggt må ja ju säga...?

2010-05-14 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0