103

Skrev ett väldans långt inlägg förut, men internet fuckade upp sig så det försvann. Hittade det nu och ja.. Men jag var ju med Julia förut idag, vi cyklade bort på thule och kollade på killarna. Dom vann med 2-1, tror jag minsann det var. Sen cykla vi hem till Julia och hoppade studsmatta medans vi knäppte massa kort. Närmare 200 tror jag det vart. Ni ska få se bilder här nere ↓ Sen skulle hon äta och sen fara till sin mormor, så då for jag hem, åt och sen ringde jag Johanna. Skulle cykla till henne när jag mötte Oscar, Anton och Martin och fråga om vi ville spela fotboll med dom. Så direkt då jag kom till Johanna åkte vi till plan, det kom lite coola småkillar också och var med. Men sen for vi hem till Johanna och spela lite pingis, gick riktigt bra faktiskt. nat. Men sen satt vi upp studsmattan och hoppade lite, skojsigt värre. Men sen for jag hem och nu sitter jag och äter godis.
Bytte ju rum idag också, det blev verkligen asbra. Sen har jag och Molly bytt säng också så nu har jag en mycket bredare. Bra det. Men imorgon ska jag till kyrkan. Molly konfirmerar sig och sen får väl vi främmande. Och jag vill vara med Johanna. Brabra. Har inte bestämt kläder eller nånting så jag kommer få lite panik imorgon, men låt gå då. Nu hittade jag lite godis så jag ska mumsa i mig det.
GODNATTTTT

Men internet är fortfarande segt. Ni får bilderna imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0