101

Seg uppdatering idag, faktiskt ingen alls. Men efter skolan, hade två håltimmar förresten. Aja, gick jag och var med Malin och Emma. Gjorde väl inget speciellt. Men sen for jag hem och åt, sen åkte jag och lekte med jullis. Det var skojigt som vanligt. Vi hoppade stutsis, spejade lite, hehehe men på vem säger jag inte, cyklade och köpte dricka, sen var vi ute och gungade och hade mysigt. Sen gick vi in och hade lite mer skojigt. Sen cyklade jag hem och fastnade här, nu sitter jag och Jullis och drygar lite med varandra, och har lite skojigt. Jag gillar att säga skojigt om ni vill veta. Men imorgon ska jag vara med Jullis igen, vi ska gå och kolla på killarnas match, kanske jag tar med mig kameran och har nån bild att bjuda på också? vi får se. skojigt ska vi ha iallafall.
Och juste, imorgon ska jag byta rum också, blir askalas det. Ska flytta upp, känner mig så off längst in nere i källaren, och så är det mindre rum uppe också. Hihi, blir bra det.
Men nu ska jag ladda in lite musik på mobilen.
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0