5

Hann inte blogga igår för jag och emelie drog direkt till stan och sen så kom jag hem så for jag på träningen direkt. Kom hem runt 10 igår och då hann jag bara duscha fika och sen sängen. Men det vart lite bus på stan och det var väl ganska roligt ändå. Även om vi inte hade nåt att göra.
Idag var jag ju på skolan sen så for jag och mamma till birsta för att köpa ett par nya hörlurar till mig eftersom mina andra hade gått sönder. Så det blev ett par vita wesc. assköna!
Ingen träning ikväll, är förkyld. Så det blir väl till att städa rummet och packa tills imorgonkväll. Får se om jag hinner slänga in nåt inlägg ikväll.


vill ha sommar så man kan spela fotboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0