3

Som ni vet så bloggade johanna åt mig förut eftersom jag inte kunde sitta och still. hehe. men sen dess har vi typ bara dummat oss vi datorn och tagit massa egobilder. Sen åkte hon hem och jag är klar med alla läxor. Har alltid svårt att komma igång med sånt så spara allt tills sista kvällen smart som jag är. Men nu är allt klart och jag är trött som ett as för att jag inte kunde somna igårkväll. Somnade typ halv 4, och mitt i allt så går brandvarnaren, den lever ju sitt eget lilla liv den.
Men imorgon är det ju halv studiedag tror jag det heter, så efter det ska jag och Emelie åka in till stan och kolla lite.
Nu så ska jag kolla på ballar av stål och sen går jag och lägger mig.


dags för en klippning kanske?

Kommentarer
Postat av: malin

nää hanna du har så fint långt hår spara ! :D

2010-04-02 @ 22:13:47
Postat av: mjnikehnobel

spara, spara SPARAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-05 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0