210

Alltså fyfan vilket väder de var förut, haha ingen kan ju ha missat det .. men ändå :p
Hade glömt hundbädden ute , den vart ju dyngsur kan jag lova . haha ! sen var två fönster öppna och det hade regnat in pytte lite på golvet . sen rädd som jag och molly är hade vi dragit ur alla sladdar så jag hade inget internet , så ja .. det enda som fanns var att kolla på oth på bärbara datorn . men mysigt var ju de iallafall :]
*sprang iväg efter en mygga*
FICK DEN.. eller .. haha fan vad mycket mygg vi har inne nu. aja, ska sluta klaga . nu dog det i min hjärna och jag ska inte skriva någe mer nu . kanske kommer ett inlägg innan jag går och lägger mig . vem vet ? pusshej


om jag gillar egobilder? Nej men hur kan du tro nåt sånt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0