195

Haha, hej.. . .. . .. 
jag har haft roligt ikväll. .. . .... . . .
jag har sjungit för hela malin's hus ungefär.. . . .. . .. ..
hehe, men nä. blev lite smått övertrött när vi hade käkat klart allt det där gotta så vi slog på typ lilla melodifestivalen 2005's låtar och sjöng in i en sån där fläkt som står på fot? haha jag vet inte vad det heter, men det lät asroligt iallafall, Haha fyfan vad roligt det var. Sen så åkte jag hem och har haft aptråkigt.
ska snart städa på mitt rum, ja mitt i natten. men jag vill icke sova! ska poppa musik och städa. låter finfint det. men det slutar väl med att jag somnar på golvet eller någeting :]
juste, ska knäppa kort på min bikini så kan ni få se imorgon eller nånting också!
midsommar imorgon och vi blir många iallafall. frädriks family och mosters family och vi . blir ju askalas det! ska väl spela brännboll och mysa. :')
nej men nu är jag hungrig. haha ska käka nåt och så.
men vi, vi hörs imorgon!


ibland kan man ju inte ha kuligare än såhär, hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0