194

tjotjenatjahejhejsan och allt som finns i den vägen.
Sitter hemma hos malin nu och tjockar i oss godis och cola. Lyssnar på lite dunkadunka musik också. heh.
men idag har jag inte hunnit blogga för först så var jag ju hos tandläkarn, sen kom malin och vi åkte och bada och sola, bränt mig som fan har jag gjort också. Sen så kom jag hem och åkte typ direkt till birsta. fick med mig en bikini, trosor och nån bh hem. Sen så kom malin igen och då funkade inte mitt internet så ja. :]
Men nu ska vi väl hitte på nåt! vi hörs sen ikväll eller imorgon. tjohopp.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hello! Haft en bra dag idag? :)

2010-06-24 @ 22:43:58
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0