190

Hej min fot gör ont hejdå.
Nä men seriöst, det vart 0-0 på matchen, blev fälld av en tjej så hela min fot är fuckad. Typ värker i den hela tiden och så. Spelade libro, var jävligt seg i benen. Inte nån bra kväll att spela match på, dessutom var solen ivägen så man vart bländad hela tiden! Sen så segade jag mig jävligt mycket i duschen också, expert på det jag. Tur malin skulle städa efteråt i omklädningsrummen så när hon och matilda städat klart var jag nästan klar. Haha segast.nu?
Men sen cykla vi hem, eller jag försökte så gott det gick med min fot. Sen så har jag smörjt in med tigerbalsam så det luktar mumma nu. Hiho.
Imorgon: Ska busa med malin, ska sola och bada om det blir bra väder. Sen kanske vi sover i tält med, får la se.
Men nu ska jag hämta lite vatten, bloggar mer imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0