185

Eftersom jag har såhär ----> tråkigt så kan jag ta helgen i lite mer detaljer.

Fredag: Malin kom och hämta mig 14.15 vi åkte till ullsäter i hudik och spelade match mot bollstanäs och förlorade med 3-0. Surt, men jaja. Var kvar där tills nästa match då vi mötte järrfälla. Vann med 1 eller 2-0. Jag malin och johanna åkte till campingen. När vi kom fram gick vi och duscha och sånt. Efter vi ätit och sånt gick vi och hämta upp allihopa, emma jennifer kajsa therese isabelle malin johanna och jag. Vi drog oss ner mot stranden och spelade wolleyball, lite handboll och satt på bryggan och hade mysigt. Sen vart det för kallt och myggigt så vi gick tillbaka, då satt vi oss i emmas husvagn och spelade kort och smällde i oss godis och chips, drack också upp en hel saft flaska. Men roligt hade vi. Sen så gick vi och la oss.

Lördag: Vaknade 09.20 så åt frukost och gjorde oss klar. Åkte bort på ullsäter där matchen skulle spelas mot selånger. Där vi vann med 1-0. Åkte hem mellan matchen och käkade och sådär. Sen mötte vi delsbo där vi vann med 1-0, tror jag.. Aja sen åkte vi och köpte mera godis. Rättare sagt nästan ett kilo. Haha. Så vi kom hem och käkade och åt glass och jordgubbar. Sen så spelade vi lite kort och sånt. Sen gick vi och köpte mer glass. Hehe, efter vi käkat upp den fick vi sällskap av issa. Medans jag och malin hade catfight i buskarna. Det kommer nån bild på det längre ner. Sen försvann malin till jennifer och emma. Dom försvann så johanna jag och issa letade dom och gav upp rätt så snabbt. Precis när vi skulle gå in och borsta gaddarna och sånt så hör jag emmas skratt. Blir typ asrädd och hittar dom under husvagnen. Haha, hur fan får man idén ? Aja. Typ går och lägger oss halv 12.  Vi är duktiga. Men somnade halv 1.

Söndag: Vaknade 09.10 gick upp fixade oss och peppade för match- final. Kom och blev upphämtade och kördes till glysisvallen. Satt och peppade och värmde upp. Blev fotade och sånt. Fick ställa upp oss sådär riktigt och gå in på plan i led och sen sa dom namnen och allt. Haha, men det var kul. Spelade final , första mål av emma. Ryste i hela kroppen av glädje. Kände att det här tar vi hem . Sen kom tesse och gjorde andra målet och det var nästan slut. Sedan hörde jag världens roligaste kommentar på fotbollsplan . " Alltså snälla, skynda er. Shiiiet min mormor är ju snabbare" Jag och Malin brast ut i skratt, haha. Men sen kom slutsignalen och vi hade vunnit. Typ vart asglad och sånt där såklart. Blev fotade och fick medaljer och "pokalen", eller en get rättare sagt. Haha, men a. Duschade och tjoade med malin och johanna. Åkte hem, åt först på frasses. Mumma.. Men sen åkte vi hem och jag typ somnade på sängen.

Asbra helg!
















sådärja. Nu har ni lite mer bilder..


Och vad ska hanna hitta på idag då?
Jag har ingen aning, har lust att åka på stan. Men jag har inga pengar. Inte ett enda öre! Antar att jag får hitta mig en kompis och göra nåt, eller så lägger jag mig ute i solen och solar lite, för första gången i år. Men vi får se, nu ska jag ta på mig lite kläder och göra mig lite fräsch . Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0