178

Sådärja..
Sitter och väntar på min sockerkaka som är i ungen just nu. Kalla mig tjock, jag överlever nog. HEHE. du ska bara höra vad jag tjockat i mig idag också.
Vaknade halv 12, hur skönt ? Gjorde mig klar och städade lite och så, stack sen till Freja. Hon gjorde sig klar sen tog vi cykeln ner till dannes, köpte glass. träffade på fredde där också, prata med han en stund. Sen åkte vi till ica och köpte godis. Satt sen på rännö och stekte i solen, då var även olivia och julia med. Åkte sen hem till henne och hämta cykeln, stack hem. Bytte om städade lite till och stack sen på träning. Kom hem käkade tacos duschade och gjorde allt sånt. Sen har jag kollat lite på fotbollsvm och chillat. Wiho. Men nu ska jag alldeles snart ta ur min kakaa. Mumsi.
måste börja slänga ner allt i tvätten också så det blir rent till helgen. bajs, jag orkar inte. men måste. hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0