176

Hallo där. Ska snart börja packa tills matchen, och käka lite maaaat.
Idag vaknade jag halv 9, ovanligt :o men jag låg kvar i sängen till kvart över 10. Müsigt. Sen så gjorde jag mig klar och sen tog jag tag i tvätten och mitt rum . Sen stack jag och va med joel calle albin och alle en stund. Älskling åker ju till turkiet i två veckor senare idag :( ♥
Men nu till helgen är det cup. Askalas! Det jobbiga är väl att vi inte bor kvar utan åker emellan varje dag, i 1 timme. Men låt gå då. Jag SKA spela fotboll! Kom på att jag måste svänga förbi Emelie med hennes shorts, och att jag måste få tillbaka min kofta. Haha. Tokigt. Men nu ska jag kolla på fotboll! Elfensbenskusten - portugal.
Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: lalalla

äru tsm med joel?

2010-06-15 @ 16:59:46
Postat av: hanna

nej

2010-06-15 @ 23:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0