170

Fullt upp igår så jag hann inte blogga. Men nu så!
Vaknade ju upp hos emma runt halv elva tiden. Sen så stack vi till alle och sen kom joel. var där, sen åkte allihop hem till emma, spelade buzz och kika på film. Stack sen hem, slängde i mig mat bytte om och åkte på träning. Kom hem duscha , sen kom malin och julia. Kan säga att jag skrattade mig igenom hela kvällen, roligt hade vi. Sen åkte dom hem och jag somna. Bra dag.
Sen nu idag så vaknade jag halv elva, och så har jag bara duschat, ätit och gjort mig klar till.. ingenting. har inte nån jävla aning om vad jag ska göra idag. Nån som vill hitta på nåt ? hiho. men nu ska jag kolla bloglovin. hörs sen nån gång, puss.


varför kan det inte vara lika varmt nu som det var då för? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0