163

Sitter hemma hos emelie nu. Dagen har varit askalas. Vaknade halv 9 gjorde mig klar på en kvart sen stack jag till emelie. Vi gick på ica och sen åkte vi bort med moa till smedjan. När vi kom dit satt vi bara och prata en liten stund. Sen så skulle vi ha ankrace med små söta ankor. hihi, kom 9 / 25. Hiho. Sen så åt vi hamburgare och strips från resturangen där. Asgott. sen så hade vi prisutdelning och sen så var det klart. Skön dag, och jag var så häääär nära på att ramla i vattnet flera gånger men jag klara mig.
Men nu ska jag vara lite social med emelie. vi hörs sen. puss.


hiho, min sötfia ♥

och förresten, va med på veckans blogg på hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0