158

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vaknade halv 11 idag, så vi gick upp och åt frukost och gjorde oss klar. Cykla en liten stund i brist på vad vi skulle göra. Stack sen hem till Johanna och var där och käkade lite och gjorde lite allt möjligt. Sen for vi på thule. Kollade först på dammatchen och sen p97. 0-3 och 1-1.
Sen kom jag hem och åt toast och stack sen på träning. Gick väl ganska bra ändå. Sen har vi match på tisdag, hemma klockan .. * kollar * 19.00. BE THEREEEE. Behöver pepppp! Hiho.
Juste ska klippa mig på tisdag också, antingen så klipper jag bara topparna och sparar ut mera. Men det är så otroligt jobbigt, blir tovigt på en gång och tar aslång tid att tvätta.. Eller , så klipper jag av mig håret typ 1,5 dm. Och klipper luggen lite snyggt, men då kommer jag säkert sakna mitt hår och ångra mig sen, eller så är det underbart skönt. Åhhhhsvårfotgba, beslutsångest.com eller?
Men nu ska jag ta och fundera lite mer, pusssiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0