156

Sitter nu och väntar på att Johanna ska komma tillbaka. Hon kom förut idag och vi har typ hoppas studsmatta, varit och köpt glass, kollat på film. a walk to remember, och en liten bit på new moon. Sen skulle hon hem och när ungen kommer tillbaka igen åker vi nog till Julia. Så får vi se vad vi hittar på där. :)
Sov till halv 11 idag, ganska så skönt ändå. Vaknade upp med 21 olästa sms, och 2 missade samtal. ;o Haha. Ville bara säga det, och juste. Jag har bytt mobil nu också, fick nå psykbryt på min förra. Stängdes av hela tiden och var allmänt seg. Haha!
Men nu ska jag stoppa nåt i magen och sen fixa mig lite.
Vi hörs imorgon. Puss.

Och det går fortfarande inte att ladda upp bilder. Jag får nå dampfel. Asadfnöeägbåsjegs, byter till devote. Ja det ska jag gö. Nej men fan, less jag blir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0