155

Precis efter att jag skrev förra inlägget tog jag en powernap på två timmar. Hur skönt som helst. Älskar att somna till lite sådära. Men sen så runt halv 9 kom Johanna och vi åkte till Ica för att köpa godis. Hiho. Men sen kom vi hem och satt ute på studsmattan och fick skrattanfall mest. Hehe, men sen gick vi ut och gick. Stötte på lite allt möjligt folk, Julia, Emelie, Emilia. Alle, calle. Jens, Emil och Wille. Stog och prata lite sådär med dom då. Sen så gick vi hem och satt oss och tjocka i oss mer godis. HEhe, sen hon åkte hem har jag typ kollat på film, duschat och suttit vid datorn. Sen imorgon ska vi bort och kolla på f95's match. Om vi är vakna då, thihi. Aja. Nu ska jag iallafall hoppa i sängen.
godnatt!

Men åh vad arg jag blir, det går inte att ladda upp bilder!1!!!!!!!1!1!!11!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0