154

Fint väder det är ute idag... HEHE, men åh. tack jonathan för att du har smittat mig med det där -.-
Haha men iallafall. Jag bloggade ingenting igår. Kom på det när jag precis hade stängt av datorn. Men jaja.
Det var ju iallafall skola igår, sen spelade jag match med 95. Mötte heffners, vann med 3-0. Fick spela vänsterback, har inte gjort det nångång tror jag.. Men det gick jag bra eftersom vi vann. Och sen så stanna jag kvar och duscha och grejs och kom hem runt halv 10.
Sen idag var det skola, sen så kom jag hem för en bra stund sen och har typ suttit vid datorn hela tin. Men nu ska jag läsa littan granna.
Bloggar mera ikväll, eller så blir det imorgon.
PUss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0