153

Nu så..
Bloggande ingenting igår, först var det skola till 2. Sen gick jag Line och Emelie till dannes och köpte glass. Sen så var jag med Emelie och vi fota lite och sen låg vi ute och stekte på hennes gård. Sen var det träning klockan 5 och efter det orkade jag inte blogga, eller jag hade det inte ens på tankarna.
Sen så idag var det skola, sen så åkte jag och mamma ut till birsta för att köpa skolavslutningsklänning. Hittade ingen, men hittade dock ett par converse. Kommer bild i nästa inlägg!
Sen så kom jag hem och bytte om och stack iväg på träning. Det var en väldigt lugnt träning och efter den så stannade jag Malin och Johanna kvar och kollade på p95/96's match. Och hade lite vattenkrig, och jag och Johanna vann helt klart! HEHE.
Men sen så åkte jag hem och åt och har suttit här tills nu. Men nu ska jag ta och välja lite kläder och sen så gå och lägga mig.
Imorgon är det långdag, sen klockan 18 har vi samling, 19 match, hemma. Kom och kolla!
Men jag bloggar väl efter det.
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: malin

om du nu hade glömt bort et så vare ja som vann !!!!!!! dessutom va ni två ;O

2010-06-03 @ 15:39:37
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Gå in på min blogg och svara på frågan : Vilken är din favorit låt sedan kommer jag lägga till allas favoritlåtar i en lista på spotify så alla kan ta del av den.

Gör du det också .

Kram:)

2010-06-03 @ 15:54:38
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0