240

Hallåja.
Sitter hemma hos Freja helt svettig,ahaha. Dunkar musik och springer runt och hoppar och dansar. Askul.
Ska vara här hela kvällen, ska fixa käk och sådär. Sen ska vi jaga sällskap också, hur de går vet jag inte, haha. alla är ju cup och sådär, men nån ska vi väl kunna hitta.
Idag så vaknade jag typ tolv av att freja ringde och gick upp och gjorde mig klar och sådär, sen fick vi skjuts till birsta. Bestämde mig att jag inte skulle köpa nåt, men ja det gick ju som de gick. Fick med mig ett par kakigröna chinos hem, älskar dom! Dom är lite annorlunda med 'grenen' långt ner. Typ vid hälften av låret. assnygga! hiho, men sen åkte vi hem till freja och är här nu. men nu ska jag vara lite social och sådär , hörs antagligen imorgon.
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0