239

ahej.
sitter sakta men säkert lära mig mer och mer om gimp . laddade hem det alldelesnyss, det är ungefär som photoshop.. men kanske lite lättare ? det återstår att se. haha.
annars så är jag vrålhungrig, går väl och tar en macka eller nåt.

igår så var jag ju med Freja, först så kom hon hit och vi käka våfflor och prata och hon knäppte kort med min kamera typ, sen for vi till henne och var där, gjorde typ ingenting. byggde pälplattor med hennes lillasyter, göll.
sen så åt vi , fick äta där. Älskar att göra det, pratar om värsta mycket saker och man känner sig liksom hemma där. Kan bero på att jag var där 24/7 förut . Men ja, sen så lyssnade jag på när dom spela gitarr och munspel . haha, mys! och sen gick vi hit hem till mig
*springer till köket*
är det bara jag som måst e ha nåt att knapra på medans jag står och kollar i kylen? nu tog jag ett kex och nå grej på de, sen nå jordgubbar . haha, tjockizzzz
a så, men vi gick hem till mig och chilla littan, hah! sen gick vi ut i husvagnen och kollade på bröllopsfotografen, fast Freja somnade efter halva filmen. ovanligt? nej. haha, men sen väckte jag henne och vi gick in och borsta tänderna och sådär.
*springer tillbaka *
sådär, kom tillbaka med en rostad macka i handen, lovely.
a men sen så gick vi iallafall ut och la oss i husvagngen igen och låg och prata en bra stund, sen så somande vi väl runt 2. var som trött som fan!
amen sen så idag vaknade jag 11, och hon hade legat vaken i två timmar -.- haha, tokstolle. vrf väckte du inte mig ? aja, sen så låg vi kvar enstund och käka godis och sånt där, heheh. gick in och gjorde oss klar och käka frulle och sådär. sen fem över ett när vi sitter och plattar håret kom vi på att vi skulle med bussen som gick om tio minuter, man bah YEY! haha fick typ panik och ja, slängde på oss allt och hoppade på cyklarna, och så kom vi precis . haha, tur . aja vi skulle iaf till stan, gick runt där. köpte en munkjacka, min sjunde.. lite onödigt , men vafan, den var så söt. hihi, och sen en tisha och en hårspray. bilder kommer imorgon eller nåt, sen så åkte freja hem och jag gick kvar och vänta på pappa och molly som skulle komma och hämta mig och sen fara till faster som fyllde år, var där och fick mat och tårta och sånt. Kom sen hem och har bara suttit vid datorn, och äntligen funkar internet igen! haha.

och sen imorgon ville freja att jag skulle följa med hon till birsta, får se hur de blir.. annars vet jag inte vad jag hittar på.

nu är mackorna slut och mjölken uppdrucken , så vi hörs imorgon.
godnatt, pusspuspsuspuspuspuspus.


nån gammal och överredigerad bild, men bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0