237

Hallå där.
Har suttit och pillat på en header i en kvart. Haha, långtidsjobb. Njet. Slarvjobb mera. Ska försöka lägga in den, och se hur de går. Behöver alltid hjälp med sånt skit. Hoho, men kände att de behövdes bli lite förändring på hela allt. Sen så ska jag se om jag kan fixa och byta text också , annars om de inte går så blir de väl sängen för min del .
Var ju och kollat på p95/96 - damlaget förut, tror de vart 5-5.
Sen for jag till Alle, och kom hem runt kvart i 11. han åker på cup imorgon, var tvungen att ge han en hejdå puss, hihi.
Men imorgon ska jag iallafall vara med Freja. Haha, kommer bli askalas de  . Men vi hörs imorgonkväll antagligen.
PUSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0