236

Hallå där.
Känns ju verkligen bra att jag inte satt vid datorn igår typ, men mindre bra att jag inte bloggade. Haha, men äsch.
Vaknade vid 10 och klev upp och sådär. Åkte sen till Alle, var där tills jag skulle hem och äta. For sen till Julia, mötte Jens och Joel. Var med dom en stund, sen så kom Wille med. Haha. Jens skulle skjutsa Joel i en soptunna, och så ramla dom. Och så skratta jag så mycket att jag ramla bakåt på Willes cykel, haha. Kunde inte sluta skratta, var askul . Är lite öm på rompen nu, men äsch.
Idag så vaknade jag iallafall 11, klev upp och kollade på totally spice. Haha! Kommer ihåg att man jämt kolla på de när man var liten . aja, sen så klippte jag gräset och nu sitter jag här. Nyduschad och ska gräva fram nåt att äta ur frysen . är hungrig som en varg. Men ikväll ska jag och Malin iallafall åka till Thule och kolla på match.
Sen får jag se vad jag gör resten av dagen . Tror bara jag tar de lugnt. Låter bra de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0