235

haha ja.. ni får säga att jag är sämst på att blogga under dagarna.
Idag kan jag ju inte säga att jag inte hunnit iallafall.
Men jag vaknade 12.45, kanske inte så konstigt då jag var uppe till 2, halv 3. Ajabaja hanna. Hehe, men sen så dega jag bara, vid tre åkte jag till Julia. Sen for vi till Alle, där calle & joel också va. Dom spela monopol och jag och Julia pratade, sen så busa vi littan och sen skulle Julia hem . Jag var kvar en stund till och åkte hem vid halv 7 kanske den var. Sen kom jag hem och slappa mera, sen vid halv 9 åkte jag och mötte Freja. Åkte på ica och köpte godis, cykla sen till Freja och kolla på fat albert. Haha roligare film får man väl leta efter! Låg på golvet och skrattade ett antal gånger, satte vattnet i halsen och typ ja. Haha, se den ! Sen kom jag hem för en halvtimme sen, är inte ett dugg trött. Kanske förståerligt om man sover länge.  Men jag ska iallafall mysa vidare i papis myströja och sovshorts. love <3
Men godnatt alla söta.



fan vad snykk vi är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0