234

Gothiaveckan:

Söndag. Klev upp jäkligt tidigt och åkte iväg till Thulevallen .
Satt mig i blåabettan, som den fick heta sen under veckan. Chillade med Malin och Johanna längst bak i bussen.
Tog sisådär 9, 10 timmar.. Och vi hade asroligt, haha nja. Sov inte en endaste blund på dom där timmarna.



















sen satte jag mig med therese och otti en stund :]





kom fram och börja packa upp och blåsa upp madrassen och allt sånt :d , och otti fastna på bild ;)



Gick och la oss och sådär.

Måndag:
Hade match, vart 0-0. Om jag inte minns fel, sen så for vi hem och gjorde oss klar för invigningen. Tog buss dit och de va typ läskigt för de var killar som verkligen glodde på mig och jennifer, haha. sen flytta vi oss , och så följde dom efter. typ dog jah. invigningen var verkligen helt makalös, helt otroligt. asroligt, körde guitar hero och sjöng med i låtar och sånt. jag och johanna kunde inte prata efteråt. kan säga att jag hade ett leende på läpparna hela kvällen.











tisdag: match mot sk haugar från norge. vann med 2-0, var uberglad. Åkte hem till skolan och gjorde oss klar för liseberg. Hann dock bara åka 1 karusell, eller karusell och karusell, kålerado. Var väl kul de med. Åkte sen hem och busa och sen gick vi och la oss.
Inga bilder knäppt denna dag.

Onsdag: Hade match 9, var bara att kliva upp kvart i 7. Och morgonpigg som jag är sov jag för länge. Haha, aj. Men de vart iallafall 0-0  den matchen med . Men vi hade visst vunnit gruppen ändå på nåt vänster, så de var ju kanonbra! Sen så åkte vi paddan, en båt som åker genom göteborgs centrum . haha askul.. naat. men sen vare liseberg för fulla muggar från 3 till halv 9 typ. Hann åka balder, uppswinget, flumride, virvelvinden,
lisebergsbanan, kanonen och frittfall. Jag och johanna satt längst fram på alla berg och dalbanor förutom kanonen.
älskar't






Sen torsdag så hade vi vår första a-slutspelsmatch på lidköping. Då vi förlora, men vi kämpa som tokar, men de nådde inte ändra fram . lite sur där kanske, men de är sånt man får ta. Alla var väl lite nere men äsch. Sen så gjorde vi oss klar, och vissa skulle åka och bada vissa till city och shoppa. Jag och Johanna tog de lugnt och typ busade. haha väldigt lugnt, aja. Sen på kvällen for vi till liseberg igen , hann åka ganska mkt då med, satt längst fram på kanonen och trodde jag skulle dö. haha, men jag skrek och skratta mest. åkte i loopar och upp och ner, älskar't. Åkte sen hem och packa, bar ut väskor till bilen . Gick och sov, jag och fanny var lite tokig. Haha. Ah, somna sen.

Och på fredag vakna vi och åt frukost och packa ihop de sista, madrassen och lite kläder och sånt. Sen så tog vi farväl av vårt kära klassrum och satt oss i bussarna hem . Sov en hel del, om inte så läste jag boken jag fick låna av johanna. älskar den ! Stannade och åt och köpte glass godis och dricka och sånt. Kom hem och var helt slut.

Sådär, de där var gothiaveckan som jag saknar nå så jävulskt. Medans jag har skrivit har jag suttit och lyssnat på emmas gothialista på spotify. Invigningen kommer alltid att få ha den här låten med sig. Kommer ihåg hur man stog och sjöng och vifta med armarna till den om och om igen . aaaah, ta mig tillbaka NUUU.
Får små tårar i ögat, jag vill jag vill jag vill.
Var som ett barn på julafton hela veckan. kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0