232

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hann inte och när jag kom hem vad jag alldeles för trött.
Men jag vaknade iallafall 11 igår, gick upp drösade lite och sådär. Gjorde mig klar och for till Alle . Var där typ till 7. For hem och åt, sen läste jag hela kvällen . Haha n-örd. Nejnej, bara lite. haha! Men jag fick låna en bok av johanna på gothia och den var så jävla bra. Gömda heter den. Sen så gick jag och la mig runt 1 .
Idag så vaknade jag typ halv 11 och har gått runt i pyjamas till typ nu. Har precis duschat och klätt på mig och ska snart fara till Alejandro. Sen vet jag inte hur länge jag blir där. Beror ju på :)
Men nu ska jag typ slänga alla kläder i tvätten och sen fixa mig lite.
Pusshej.


men åh, jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0