231

åh herregud, trött tjej här kan jag lova.
En vecka fylld med roliga, tråkiga, mäktiga, otroliga och asfräna saker. Kommer aldrig glömma den här veckan iallafall. Invigningen var helt otrolig. Skrek och sjöng så jag tappa rösten, haha :]
Dock så åkte vi ut första a-slutspelsmatchen, och de var kanske inte så kul . Men jag har haft asroligt ändå!
Men jag ska ta och berätta hela veckan imorgon, för nu är jag så jekla trött så de finns inte.
Kom iallafall hem runt 7, duscha och käka sen kom alejandro. Sen efter en stund kom calle och joel och vi satt oss ute och spela monopol . Haha askul, sen gick vi in och dom åkte typ hem för en 45 minuter sen kanske ?
Men nu ska jag ladda in bilderna, vi hörs imorgon.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0