226

FYFAN, vad jag har bränt mig. Och när man har bränt sig så mycket som jag har gjort så får man svära. HEHE.
jag har iprensip ( heter de så ? ) solat och badat hela dagen. Knappt haft tid att knäppa nå kort. Men några ska jag väl kunna bjussa på sen. Ja, jag klev ju iallafall upp typ 9 och hade träning i sjuttioelva graders värme. Trodde jag skulle svimma . Men de gick bra och sen åkte jag hem och åt och duscha, for sen till rännö med emma malin jennifer issa therese , albertina och otti kom sen. Vi var ju på albertinas brygga . Sen så sola och bada vi där. Sen runt 3 så gick vi till vanliga stranden, jag therese jennifer och emma. Dom andra hade åkt hem redan. Så vi låg där och sola och bada och sådär. Skrattade pratade och lyssnade på musik . Sen så for therese hem och vi andra var kvar. Sen så for jag hem och åt sen for vi till emma. mötte otti åkte och bada vi malin p's brygga. asmysigt, satt där och prata och lyssna på musik också. sen hem till mig, och fika och sådär . haha och så helt plöstligt dök alle och ted upp. så vi var med dom och sen for vi till emma och sen kom jag hem runt kvart i elva ungefär. Är dödstrött så jag ska snart sova. Efter att jag har visat er littan bilder sen idag. godnatt ♥



myspys, nu har jag inte så mycket mer bilder. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0